Od wczoraj (15 września) na pokładach samolotów należących do Polskich Linii Lotniczych LOT pasażerowie mają możliwość zapłacenia gotówką za produkty oferowane w ramach serwisu pokładowego.

W sierpniu br. LOT wprowadził odpłatny catering w klasie ekonomicznej na europejskich połączeniach ze swojej siatki. Nowy serwis pokładowy polskiego przewoźnika o nazwie „LOT Gourmet” był szeroko reklamowany przez przewoźnika.

Jednak nie wszystko odbyło się bezproblemowo , tak jak mogło się na początku wydawać. Przez 6 tygodni pasażerowie, którzy chcieli dokonać zakupu jedzenia na pokładzie samolotu, musieli posiadać tzw. „wypukłą” kartę kredytową, bowiem tylko ona była upoważniała do płatności. Niezadowoleni klienci zrzucili polskiego przewoźnika, pytaniami, o to kiedy można liczyć na zmianę formy płatności za serwis pokładowy.

Od wczoraj LOT wprowadził ułatwienia dla wszystkich dla pasażerów i od tej chwili wszyscy, którzy chcą skorzystać z zakupów na pokładach LOTowskich na europejskich trasach mogą płacić gotówką.

Pierwsze tygodnie pokazują, że pasażerowie pozytywnie przyjęli naszą nową ofertę i doceniają radykalną zmianę jakości - posiłki są smaczniejsze i bardziej różnorodne, a ceny atrakcyjne i zdecydowanie niższe od tych na lotniskach czy w innych liniach oferujących płatne posiłki – mówi Michał Leman, dyrektor Marketingu i Produktu PLL LOT S.A. Uruchomienie płatności gotówką na pokładach samolotów nie było łatwe, ale dołożyliśmy wszelkich starań, by jak najszybciej wdrożyć takie rozwiązanie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów – dodaje Michał Leman.

Warto dodać, ze darmowy posiłek w klasie ekonomicznej jest dostępny na wszystkich lotach dalekodystansowych przewoźnika do Nowego Jorku, Chicago, Toronto oraz Pekinu.