"Jednym z kluczowych pomysłów do zrealizowania, gdy będzie już solidny fundament finansowy, jest zbudowanie wspólnego portalu mediów publicznych. Bardzo duża część odbiorców korzysta już tylko z pośrednictwa internetu. Te instytucje mają takie zasoby informacji i archiwa, że powinny być bardzo poważnym graczem na rynku internetowym" - powiedział Czabański.
Dopytywany, czy portal miałby być konkurencją dla takich portali jak np. Onet, odpowiedział: "Dla Onetu, dla WP".
Na pytanie, jak można skłonić te trzy firmy do współpracy, Czabański odparł: "Jak odbudujemy je finansowo, to będziemy potrafili je też zachęcić do wspólnego działania. W myśl ustawy one mogą zakładać spółki celowe, za zgodą Rady Mediów Narodowych".
Zapytany, co ze sprzedażą serwisu przez PAP, skoro też miałaby w uczestniczyć w tworzeniu portalu, odpowiedział: "Można się zastanowić na tym, które serwisy sprzedawać, a które udostępniać".