Uczestnicy sondażu spędzają w Internecie średnio 11 godzin tygodniowo. 73 procent internautów łączy się z siecią bezprzewodowo, 75 procent zadeklarowało, że robi zakupy przez Internet, a 59 procent korzysta z bankowości internetowej. 45 procent internautów ogląda w sieci filmy i telewizję, a 34 procent ściąga darmowe filmy, muzykę i programy. 34 procent ankietowanych czyta w sieci prasę, 18 procent blogi, a 3 procent prowadzi własny blog lub stronę. 23 procent internautów deklaruje, że zawarło w sieci znajomość.
Odsetek osób korzystających z Internetu maleje wraz z wiekiem. Internauci stanowią 93 procent respondentów w wieku od 18 do 24 lat i 11 procent ankietowanych w wieku powyżej 65 lat. Najwięcej użytkowników Internetu jest wśród osób z wykształceniem wyższym lub średnim, a najmniej wśród osób z wykształceniem podstawowym. Z Internetu korzysta 77 procent osób żyjących w miastach powyżej pół miliona mieszkańców, 67 procent żyjących w miastach od stu do 500 tysięcy mieszkańców i 51 procent mieszkańców wsi. 97 procent internautów łączy się z siecią w domu, 39 procent w szkole lub w pracy, 2 procent w kawiarenkach internetowych, a 16 procent w innych miejscach.
Badanie przeprowadzono w dniach 9-15 maja na reprezentatywnej próbie losowej dorosłych mieszkańców Polski, liczącej 1101 osób.