„Wejście w segment telewizyjny to dla grupy Agora szansa na pozyskanie przychodów z największego wartościowo segmentu reklamy. Nakłady na ten projekt wyniosą 10 mln zł do 2016 roku. Chcemy osiągnąć 1% oglądalności do końca 2014 roku i 2% do końca 2016. Osiągnięcie progu rentowności oczekiwane jest w 2015" – powiedział Kossakowski podczas konferencji.
Przyszłe aspiracje związane z tym projektem to zwiększenie liczby kanałów przez nowe koncesje, potencjalne akwizycje oraz współpraca z partnerami.
We wrześniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT ) podjęła uchwałę o przyznaniu koncesji Stopklatce na nadawanie programu o charakterze wyspecjalizowanym filmowym.
Stopklatka złożyła wniosek o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie drogą rozsiewczą naziemną w sposób cyfrowy w multipleksie pierwszym programu telewizyjnego pod nazwą Stopklatka TV. Jest to projekt kanału filmowego, przygotowanego przez specjalistów z Telewizji Kino Polska, Agory i portalu Stopklatka.pl.
Oferta programowa kanału filmowego Stopklatka TV oprze się na trzech podstawowych filarach: polska klasyka filmowa, produkcje europejskie i kino światowe.