Reklama

10 psychologicznych sztuczek, które pomogą zdobyć pracę

Mów o sobie ale nie przesadzaj z reklamą Specjaliści radzą, by raczej skupić się na komplementowaniu firmy i rozmówcy. Warto podkreślać, co wywarło na nas najlepsze wrażenie, dobrze też wykazać się zainteresowaniem, dyskutuj, a przy tym wszystkim pamiętaj o dyskretnym uśmiechu i kontakcie wzrokowym. – Skupienie się wyłącznie na reklamie własnej osoby zazwyczaj przynosi odwrotny skutek. Oczywiście warto podkreślić, jakie umiejętności zdobyłeś do tej pory, ale nie próbuj za wszelką cenę wywierać wrażenia – wyjaśnia Michał Środa, specjalista ds. rekrutacji w GoWork.pl.. – Dzieje się tak dlatego, że pracodawcom zależy na tym, by zatrudnić osobę, która wniesie rzeczywistą wartość do funkcjonowania firmy i zespołu, a nie będzie koncentrowała się tylko na robieniu dobrego wrażenia – dodaje.
Mów o sobie ale nie przesadzaj z reklamą Specjaliści radzą, by raczej skupić się na komplementowaniu firmy i rozmówcy. Warto podkreślać, co wywarło na nas najlepsze wrażenie, dobrze też wykazać się zainteresowaniem, dyskutuj, a przy tym wszystkim pamiętaj o dyskretnym uśmiechu i kontakcie wzrokowym. – Skupienie się wyłącznie na reklamie własnej osoby zazwyczaj przynosi odwrotny skutek. Oczywiście warto podkreślić, jakie umiejętności zdobyłeś do tej pory, ale nie próbuj za wszelką cenę wywierać wrażenia – wyjaśnia Michał Środa, specjalista ds. rekrutacji w GoWork.pl.. – Dzieje się tak dlatego, że pracodawcom zależy na tym, by zatrudnić osobę, która wniesie rzeczywistą wartość do funkcjonowania firmy i zespołu, a nie będzie koncentrowała się tylko na robieniu dobrego wrażenia – dodaje. / ShutterStock
Na pełnym rywalizacji rynku pracy nie łatwo jest zostać zauważonym. Kontrkandydaci także wiedzą na co zwracać uwagę i przygotowują się do rozmowy podobnie jak my. Jak więc zaimponować przyszłemu pracodawcy? To jak zostaniemy odebrani przez rekrutera często zależy od naprawdę drobnych czynników. Oto techniki, które sprawią, że nasz rozmówca będzie chciał mieć w swoim zespole właśnie nas.

Powiązane

Zapisz się na newsletter
Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama

Zobacz więcej

image for background

Przejdź do strony głównej