statystyki

Za prąd można płacić mniej

autor: Maciej Szczepaniuk08.10.2013, 07:57; Aktualizacja: 08.10.2013, 14:42
Prąd

Na koniec czerwca 2013 r. liczba przedsiębiorców z grupy taryfowej A, B, C, którzy zmienili sprzedawcę, przekroczyła 83,6 tys. i powiększyła się od końca grudnia 2012 r. o niemal 18,3 tys.źródło: ShutterStock

Sprzedawcy energii elektrycznej zaczynają konkurować o portfele przedsiębiorstw z sektora MSP. Zmiana dostawcy przynosi finansowe oszczędności, ale klient zwykle może też liczyć na doradztwo oraz lepszą obsługę.

 „Nie przepłacaj za energię!”, „Płać do 25 proc. mniej za prąd!”, „Obniż koszty funkcjonowania swojej firmy!” – takimi hasłami zachęcają do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej reklamy w sieci. Koniec lata i początek jesieni to w tym roku okres wyjątkowo intensywnej kampanii firm energetycznych oferujących prąd dla małego i średniego biznesu. Wyskakujące okienka mające doprowadzić nas na strony internetowe sprzedawców i skłonić do wypełnienia formularza kontaktowego zalały w ostatnich tygodniach internet. Trafiają na podatny grunt, bo w czasach niepewności w gospodarce biznes liczy się z każdą złotówką i szuka oszczędności.


Pozostało jeszcze 89% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane