PKO Bank Polski – największy polski bank uniwersalny oraz Western Union – światowy lider przekazów pieniężnych wprowadzają na rynek usługę przekazów pieniężnych realizowanych na platformie iPKO. Projekt ten jest kolejnym etapem współpracy, zapoczątkowanej w lipcu bieżącego roku.

Nowy serwis online ułatwia konsumentom realizację przekazów krajowych i zagranicznych Western Union przy wykorzystaniu internetowej platformy PKO Banku Polskiego. Usługa dostępna na www.pkobp.pl umożliwia wysyłanie i odbieranie pieniędzy za pośrednictwem globalnej sieci przeszło 510 tys. placówek Western Union w ponad 200 krajach i terytoriach świata – podaje serwis prasowy banku.

„Dokonujemy znacznych inwestycji w rozwój kanałów elektronicznych, umożliwiając klientom dalsze korzystanie z usług Western Union za pośrednictwem dodatkowych rozwiązań. Nowy serwis usług Western Union na platformie bankowej PKO Banku Polskiego oferuje klientom nowoczesną alternatywę dokonywania przekazów pieniężnych. W uzupełnieniu usług realizowanych w placówkach bankowych, klienci mogą teraz wysyłać i obierać pieniądze, nie wychodząc z domu” – powiedział Konrad Olszaniecki, dyrektor Western Union w Polsce.

„Teraz każdy klient PKO Banku Polskiego posiadający dostęp do bankowości elektronicznej iPKO będzie mógł nadać lub odebrać przekaz w kilka minut wprost ze swojego rachunku osobistego. W przyszłości planujemy zwiększyć dostępność usługi Western Union” – powiedział Jakub Grzechnik, dyrektor Biura Płatności i Analiz w PKO BP.

Aby przesłać pieniądze za pośrednictwem Western Union na platformie iPKO, klienci muszą posiadać rachunek w PKO Banku Polskim. Mają możliwość wysyłania krajowych i zagranicznych przekazów bezpośrednio z konta bankowego na platformie internetowej. Mogą również odbierać przekazy pieniężne, zasilając swój indywidualny rachunek bankowy w PKO Banku Polskim lub też odwiedzając placówkę agencyjną Western Union. Informacje o wysokości opłat transakcyjnych oraz pozostałe szczegóły oferty dostępne są na platformie www.pkobp.pl.