W związku z upadłością warszawskiego biura podróży Filiz Tour, serwis zakupów grupowych Groupon podjął decyzję o udzieleniu pomocy poszkodowanym klientom.

Warto przypomnieć, że biuro podróży Filiz Tour sprzedawało swoje wycieczki, wystawiając je na Grouponie. To kolejny przypadek w tym rok, kiedy upadło biuro podroży sprzedające swoje wycieczki poprzez serwis Groupon.pl.

Zarząd serwisu informuje, że robił wszystko, co było w jego mocy, żeby po raz kolejny nie dopuścić do podobnego przypadku. Pomimo zwiększonej kontroli i zaostrzeniu procedur, nie udało się uniknąć kłopotliwej sytuacji, w której klienci serwisie Groupon zostają poszkodowani poprzez upadek biura podróży, które współpracowało z serwisem.

Groupon.pl informuje, że: „Opierając się na zdobytych informacjach, podjęliśmy decyzję o zagwarantowaniu naszym klientom zwrotu pieniędzy wpłaconych bezpośrednio do Groupon oraz pomocy w odzyskaniu środków wpłaconych na wycieczki organizowane przez Filiz Tours. Aby zapewnić sprawną i szybką obsługę klientów, wydzieliliśmy dedykowany zespół do obsługi napływających zgłoszeń”.

Poszkodowani klienci Groupona, którzy za jego pośrednictwem wykupili wycieczkę z biurem podróży Filiz Tour, powinni się skontaktować z biurem obsługi klienta serwisu. Można uczynić to drogą mailową (info@groupon.pl), lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 496-08-73.