Motoryzacyjni giganci zmieniają strategię w Chinach: Już nie tylko wysyłają tam swoje pojazdy, nie tylko budują swoje fabryki, rozwijają sieć sprzedaż- zaczęli produkcję samochodów " Tylko dla Chin". I tych popularnych i tych luksusowych i najnowocześniejszych.
Kliknij na zdjęcie aby zobaczyć całą galerię.
1 Siedziba Toyoty w Chinach - w Guangzhou w prowincji Guandong.
Bloomberg / Qilai Shen
2 Chiński samochód elektryczny wytwarzany przez koncern BYD Co. Udziały producenta posiada Warren Buffett's Berkshire Hathaway Inc. Nazwa pochodzi od "Bulid Your Dreams" (z ang. "zbuduj swoje marzenia").
Bloomberg / Forbes Conrad
3 Hybrydowa toyota camry przeznaczona na chiński rynek.
Bloomberg / Qilai Shen
4 Audi A6 z przedłużonym rozstawem osi jest ulubionym modelem chińskich oficjeli.
Bloomberg / Nelson Ching
5 Już w 2005 r. Mercedes Benz i Beijing Automotive Group powołały w Pekinie spółkę joint venture Beijing Benz i rok później uruchomiły produkcję modeli klasy C, klasy E z przedłużonym rozstawem osi oraz GLK.
Bloomberg / Tomohiro Ohsumi
6 Nissan infiniti w salonie naprawy w Shanghai Dongchang Infiniti Auto Sales and Service Co. Nissan zapowiada uruchomienie produkcji samochodów w Chinach w 2014 r.
Bloomberg / Tomohiro Ohsumi
7 SUV Santa Fe wytwarzany w pekińskiej fabryce Hyundaia. W tym join ventures pomiędzy Beijing Automotive Industry Holding Co. i Hyundai Motor Co. wytwarza sie juz 11 modeli tej marki.
Bloomberg / Tomohiro Ohsumi
8 Pierwsza fabryka GM w Chinach Automobile Group Corp. fabryka w Nanjing.
Bloomberg / Qilai Shen
9 Buick Regal w salonie Yongda w Szanghaju. Ten model Buicka znany w Europie jako opel Insignia to jeden z najlepiej się sprzedających w Chinach samochodów GM.
Bloomberg / Qilai Shen
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję