Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. "120 proc. pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air" - czytamy w komunikacie.
Pasażerowie mogą też wybrać zwrot pieniędzy, co - jak zastrzega przewoźnik - zajmie więcej czasu. O koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę klienci mają być informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną. "W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100 proc. pierwotnej wartości rezerwacji" - podano. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji, włącznie z internetowymi biurami podróży, powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety - dodano.
Wcześniej linia informowała, że w związku z przedłużeniem restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych zawiesza wszystkie loty w polskiej siatce połączeń do 6 czerwca.