"Wprowadzamy nową ofertę na kartę dla młodych klientów, szczególnie w wieku 16-24 lat. Mottem marki jest wolność bez konsekwencji. Może wspierać naszą markę główną, czerpie to, co w niej najlepsze, ale jednocześnie traktuje ją z dystansem" - powiedziała Białkowska podczas konferencji prasowej.
"W portfolio pozostanie marka Plus na Kartę, ale szacujemy jednak, że Plush zostanie marką dominującą w tym segmencie. Tym bardziej, że zależy nam na migrowaniu naszych klientów do Plush'a" - dodała dyrektor marketingu.
Według jej słów, w ramach Plush'a operator wprowadza kilka pakietów, w tym m.in. rozmowy i SMS bez limitu i 0,5 GB internetu za 35 zł na 30 dni, czy 2 GB internetu oraz SMS z tanimi rozmowami (9 gr) za łącznie 20 zł miesięcznie.
"Klient z ofertą na kartę u innego operatora kuszony jest premią łącznie 240 zł, z kolei przejście do Plush'a klienta Polkomtela jest bezpłatna do końca października, a później będzie to wydatek 3 zł" - wskazała Białkowska.
Od 9 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "Plush na Kartę". Startuje ona wraz z wejściem oferty i pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS, podał także operator.
Polkomtel i Cyfrowy Polsat to zintegrowana grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka.