Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

10 technologii, które wkrótce zmienią świat

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
1. Technologia ubieralna Wearables, czyli wszelkiego rodzaju inteligentne opaski i zegarki, były wielkim hitem dwóch wielkich technologicznych imprez - CES 2014 w Las Vegas oraz MWC 2014 w Barcelonie. Wielbiciele nowych technologii wciąż czekają jednak na rynkową premierę urządzenia, które zapoczątkowało "szał" na wearables. Mowa o okularach Google Glass.
1. Technologia ubieralna Wearables, czyli wszelkiego rodzaju inteligentne opaski i zegarki, były wielkim hitem dwóch wielkich technologicznych imprez - CES 2014 w Las Vegas oraz MWC 2014 w Barcelonie. Wielbiciele nowych technologii wciąż czekają jednak na rynkową premierę urządzenia, które zapoczątkowało "szał" na wearables. Mowa o okularach Google Glass. / Bloomberg / David Paul Morris

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Powiązane

Reklama

Komentarze(35)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • wefdf
    2017-02-18 17:26:32
    artykul na 10 stronach, co za ułomność
    7
    pokażodpowiedzi (1)
  • IQ
    2017-01-05 13:25:42
    Dlaczego telefony nie ładują sie za pomocą fal radiowych ?
    7
    pokażodpowiedzi (2)
  • Lena
    2018-02-16 20:33:45
    Jestem pewny że XIAOMI przejmie rynek nad całą technologią. Właśnie zmieniłam telefon z slynnego iPhone na Xiaomi Redmi 5 i nigdy już nie zmienię tego telefonu. http://allegro.pl/xiaomi-redmi-5-zloty-3-32gb-smartwatch-gratis-i7182322179.html To wlłasnie tak technologia idzie do przodu ...
    17
    pokażodpowiedzi (4)
  • Xxx ksawier
    2018-04-15 09:43:15
    „Jestem pewny” / „właśnie zmieniłam” - i link do Allegro ????
    9
  • Karolina
    2020-02-01 22:50:54
    Słyszałam o tej technologii ubieralnej. Ponoć będzie możliwość przymierzania wszystkich towarów bez faktycznego przymierzenia. Coś jak przebieranie pixelowych postaci w grach komputerowych. Jest to intrygujące z punktu widzenia technologii, ale nie wiem czy sprawdzi się zawsze. W końcu człowiek lubi poczuć na sobie materiał, to czy krój "nie pije" w pewnym miejscu. Obstawiam, że pomysł to odpowiedź na coraz sprawniej działający system zakupów online. Te jednak mają np. systemy ERP od np. Aengis, dzięki temu działają sprawniej i w moim odczuciu - docelowo zastąpią sklepy stacjonarne za X lat. Sama od lat nie chodzę na normalne zakupy odzieżowe, a już przed świętami to unikam galerii jak ognia. Tak czy inaczej będę śledziła tą technologię, jestem ciekawa efektów ;)
    6
  • Siemandero Biskupiec Pozdrawia
    2020-09-29 11:24:22
    WITAMY Z LEKCJI
    0
  • diamond
    2020-09-29 11:20:02
    siema z lekcji :v
    1
  • n34q43qn
    2020-09-29 11:17:30
    nuda na tych lekcjach informatyki Bibethump
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • Jacek
    2020-06-19 16:16:20
    Wg mnie powinniśmy postawić na naprawianie urządzeń, a nie wyrzucanie ich przy pierwszym problemie. Sam korzystam z usług enter-serwis i jestem zadowolony, ze mój telefon mam 4 lata a nie pół roku. Pozdrawiam.
    3
  • Wikuś
    2020-09-29 11:22:11
    siema chlopaki UwU
    3
  • Dajmont
    2020-09-29 11:20:06
    .I.
    0
    pokażodpowiedzi (1)
  • diamond
    2020-09-29 11:22:39
    wal się \__(*-*)__/
    1
  • pozdro z lekcij
    2020-09-29 11:18:32
    Siema bambusy
    2
    pokażodpowiedzi (1)
  • Renata
    2018-05-12 00:36:58
    Ja mam niezwykly wideodomofon safe ip.. odbieranie polaczen na kom.. I sterowanie zdalne :) to tez juz jakas nowa technologia
    7
  • Ziemniakl
    2020-09-29 11:24:22
    Lubie kotki
    1
    pokażodpowiedzi (1)
  • Xayoo
    2020-09-29 11:25:30
    UwU OwO Kekw
    0
  • 4444
    2020-09-29 11:22:32
    477777
    1
  • :D
    2020-09-29 11:26:03
    lubie placki
    0
  • szczepan
    2017-10-19 13:06:06
    Kto się w naszym rodzimym biznesie nad problemem pochyla i docenia jego fundamentalne znaczenie oczywiscie Kulczyk; ajeden z niewielu polskich studentów jedynego na świecie amerykańskiego Uniwersytetu Osobliwości.
    9
  • to ja Xayoo
    2020-09-29 11:27:45
    E mateusz wajche przeloz XD
    1
  • :D
    2020-09-29 11:26:21
    LUBIĘ PLACKI
    0
  • POzdro z bc
    2020-09-29 11:30:23
    Siemnaa ziemnaczek esa
    0
  • TwojaStara
    2020-09-29 11:25:48
    JDD
    0
  • Zbyszko z Bogdańca
    2020-09-29 11:34:02
    elo bimbaski
    0
Reklama
Reklama

Zobacz więcej