Sprzedaż „Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadła o 16,59% r/r w listopadzie 2013 roku. Liderem pod względem sprzedaży ogółem pozostał "Fakt", wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W listopadzie 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał "Fakt". Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł "Parkiet", z kolei najwięcej straciła "Gazeta Polska Codziennie".

Średnia sprzedaż ogółem dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. wyniosła 335 134 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej oznacza spadek wynoszący 3,36% - wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej" (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190 383 egz., po spadku o 16,59%.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik w listopadzie ub.r. zmniejszył się o 5,23% do 152 289 egz.

Oczko niżej znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 14,36% i wyniosła 62 796 egz.