"Od czasu założenia Google+, w czerwcu zeszłego roku, niemal każdego dnia wprowadzaliśmy kolejne zmiany do serwisu. Łącznie dodaliśmy ponad 200 aktualizacji. Być może właśnie dzięki temu, mogę oznajmić, że nasz serwis ma już 90 mln użytkowników. Co więcej, ich ilość podwoiła się i to zaledwie w ciągu kwartału" - stwierdził Larry Page.
Przekazując te pozytywne informacje, kierownictwo Google nie zdecydowało się na ogłoszenie, jaki odsetek z tych 90 mln użytkowników, to osoby aktywnie korzystające z serwisu. Wiadomo jednak, że od momentu założenia, na Google+ powstało aż milion stron, a użytkownicy serwisu dzielili się ze sobą ponad 3,4 miliardami zdjęć.
Mimo tak znakomitego wyniku produkt Google+ wciąż pozostaje daleko w tyle za swym najpoważniejszym konkurentem, Facebookem. Obecnie posiada on aż 800 mln użytkowników. W sumie na stronach i profilach serwisu zamieszczono już aż 6 mld zdjęć, a ponad 100 mld jest przechowywanych na wszystkich profilach Facebooka. W ten sposób serwis stał się największą platformą pozwalającą na dzielenie się zdjęciami na świecie.
Przez ostatnie sześć lat Google bezustannie walczył o pokonanie Facebooka. W końcu jego pracownicy stworzyli produkt, który może stanowić dla niego poważną konkurencję - Google+.
Na razie wyścig między Google+, a Facebookiem trwa. I wygląda na to, że będzie to zacięta i wyrównana walka, bo choć dziś Facebooka zna cały świat, to gdy powstawał w 2004 roku, serwis ten potrzebował aż 10 miesięcy, by osiągnąć ilość miliona użytkowników.