Znany program ekonomiczny „Plus minus” wraca na wizję po dwóch latach przerwy – zdjęto go z anteny jesienią 2011 r. z powodu oszczędności. Ma być emitowany w TVP Info w czwartki o godzinie 21.15. Prowadzącym niezmiennie będzie Tadeusz Mosz. Program ma długą, sięgającą 2001 r. historię. Początkowo do 2006 r. był nadawany w TVP 1, potem przeniesiono go na antenę przeznaczoną dla programów lokalnych – TVP 3, a następnie TVP Info.

Po tym jak telewizja publiczna uznała, że jest za drogi, Tadeusz Mosz zaczął prowadzić w TVP Info nowy autorski format „Mówisz Mosz”. Ale niezbyt długo. Już po czterech miesiącach nadawania TVP zrezygnowała z emisji. Ponownie jako powód podawano oszczędności i brak sponsorów, mimo że program emitowany w sobotnie wieczory notował 2,55 proc. udziałów oglądalności, znacznie więcej niż w tym czasie konkurencyjny TVN 24 (0,96 proc.). W jego miejsce pojawił się publicystyczny program prowadzony przez Mosza razem z Janem Wróblem „Kto za to zapłaci” – ten na antenie utrzymał się również tylko cztery miesiące.
Ekonomiczna publicystyka niestety nie ma szczęścia – zarówno w stacjach prywatnych, jak i w telewizji publicznej. Wprawdzie w lutym tego roku wystartował tematyczny kanał Polsat Biznes, koncentrujący się na zagadnieniach gospodarczych, ale niemalże równocześnie Grupa TVN ogłosiła, że wraz z końcem roku wstrzyma w obecnej formie nadawanie działającego od 2007 r. tematycznego kanału TVN CNBC. Z telewizji zwolniono już kilkanaście osób, w tym szefa stacji Romana Młodkowskiego. Wprawdzie TVN zapowiada, że kanał pozostanie, zmieni się tylko jego nazwa i rozszerzony zostanie zakres tematyczny programów, ale to jasny sygnał o wycofaniu się z tematyki ekonomicznej. Ta niestety okazała się mało zyskowna. TVN CNBC, choć rozpoczął nadawanie we wrześniu 2007 r., dopiero w 2010 r. stał się rentowny, wypracowując wynik EBITDA, czyli zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją, na poziomie 560 tys. zł.
Aby rozszerzać potencjalną grupę odbiorców, Polsat Biznes już po kilku miesiącach nadawania zaczął emitować również programy lifestyle’owe. Takie jak choćby „Moda w biznesie” o kulisach przemysłu modowego, który na antenie pojawi się w soboty i niedziele o godz. 9.00, począwszy od 7 września. Taka strategia dała efekty i kanał już w lipcu 2013 r. zanotował wzrost średniej oglądalności aż o 430,6 proc. (do 4,5 tys. widzów). Jego udział poszedł do góry o 0,07 pkt proc. i ostatecznie wyniósł 0,09 proc. W TVP Info oprócz programu Mosza tematy gospodarcze pojawiają się też w codziennym serwisie Info Biznes oraz w sobotnim magazynie „Świat i gospodarka”.