statystyki

Newsy zamiast sportu, czyli media z koronawirusem

autor: Elżbieta Rutkowska24.03.2020, 06:00; Aktualizacja: 24.03.2020, 08:09
Telewizja

Telewizyjne kanały informacyjne żyją tematem pandemii i biją rekordy oglądalności. Audytorium powiększa się wraz z rosnącą liczbą zakażonych i wprowadzaniem przez rząd ograniczeń dotyczących życia publicznego, podróży i zgromadzeńźródło: ShutterStock

Pandemia zwiększyła zapotrzebowanie na informacje. Ale też drenuje rynek reklamowy.

Telewizyjne kanały informacyjne żyją tematem pandemii i biją rekordy oglądalności. Audytorium powiększa się wraz z rosnącą liczbą zakażonych i wprowadzaniem przez rząd ograniczeń dotyczących życia publicznego, podróży i zgromadzeń.

W tygodniu zakończonym 15 marca średnia widownia TVP Info była półtorakrotnie większa niż rok wcześniej – i przekroczyła pół miliona osób. W kolejnym nadal rosła. Polsat News oglądało w tym czasie ponad 200 tys. osób, co dla stacji jest historycznym rekordem.

Najmniej widzów przybyło TVN24, ale to i tak wzrost o połowę, do 450 tys. – TVP Info zyskał w większym stopniu, bo widownia TVN24 jest wielkomiejska, bardziej skłonna do szukania informacji w internecie – wyjaśnia Maciej Niepsuj, dyrektor ds. zakupów w domu mediowym MullenLowe Mediahub.


Pozostało jeszcze 86% treści

2 dostępy do wydania cyfrowego DGP w cenie
9,80 zł Za pierwszy miesiąc.
Oferta autoodnawialna
PRENUMERATA 2020
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane