« Powrót do artykułu

W SOR-ach jak w soczewce skupiają się problemy, z którymi boryka się system

- Trzeba edukować pacjentów, do czego służy oddział ratunkowy, bo wielu z nich zgłasza się tam bezzasadnie. A jednocześnie należy podnosić kompetencje miękkie personelu medycznego - mówi Bartłomiej Chmielowiec, rzecznik praw pacjenta

szpital

żródło: ShutterStock

Wkrótce wejdzie w życie inna korzystna zmiana dla pacjentów, którą udało się nam przeforsować. Chodzi o ustawę wprowadzającą RODO, na mocy której pacjentom będzie przysługiwać za darmo pierwsza kopia dokumentacji medycznej. Bardzo się z tego cieszę.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!