statystyki

Dodatkowe bonusy mają zatrzymać grupowych klientów ubezpieczycieli

skomentuj

Posiadaczom zbiorowych polis firmy oferują rezerwacje biletów do kina i teatru

Publikacja: 20 października 2011, 06:00 Aktualizacja: 20 października 2011, 08:22

Niskie składki, czyli jedna z największych zalet polis grupowych, nie zawsze wystarczą, by utrzymać klientów. Firmy ubezpieczeniowe wprowadzają do swojej oferty produktów grupowych dodatkowe usługi, które mają za zadanie zatrzymać klientów w danym towarzystwie.

Przykładem może być PZU oferujące w ramach programu lojalnościowego dla klientów grupowych członkostwo w Klubie PZU Pomoc w Życiu. Uczestnictwo w tym programie jest całkowicie bezpłatne i kierowane jest nie tylko do samych pracowników, lecz do członków ich rodzin, jak małżonkowie i dzieci. Wachlarz usług, z jakich można w ramach programu skorzystać, jest bardzo szeroki. Zalicza się do nich między innymi rezerwację i dostarczanie biletów do kina czy do teatru, rezerwację miejsca w hotelu podczas wyjazdów służbowych lub urlopowych.

Asystenci w ramach programu PZU Pomoc w Życiu mogą też zarezerwować bilet na samolot, zorganizować opiekę nad dzieckiem czy przelot prywatnym samolotem. – Klub PZU Pomoc w Życiu daje klientowi gwarancję jakości i wysokiego standardu obsługi oraz preferencyjnych cen, ponieważ selekcja, którą prowadzi PZU według własnych norm i standardów, pozwala na współpracę z najlepszymi partnerami, a dzięki efektowi skali oferuje konkurencyjne ceny – mówi Anna Kwiatkowska, dyrektor biura produktów grupowych PZU Życie.

Jedną z ciekawszych propozycji dodatkowej usługi dołączonej do polisy grupowej jest osobisty asystent telefoniczny. – W dzisiejszych czasach, gdy żyjemy w biegu i brakuje nam czasu na obowiązki i przyjemności, coraz większą wartość mają usługi, które oferują szybką i sprawną pomoc w codziennych problemach – mówi przedstawicielka PZU Życie, która proponuje tą usługę. Jej zdaniem odpowiedzią na tę potrzebę jest osobisty opiekun działający w ramach wspomnianej usługi concierge, która jest pod tym względem unikalna na polskim rynku.

Innym rozwiązaniem, które zdobywa coraz większą popularność, jest usługa typu medyczne assistance. Ofertę tego rodzaju mają wszyscy najwięksi gracze na tym rynku. Assistance medyczne polega na zorganizowaniu szybkiej pomocy klientowi w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku. Pakiet taki zazwyczaj obejmuje transport chorego, wizytę lekarza w domu, dowóz leków i sprzętu rehabilitacyjnego czy opiekę psychologiczną na przykład w sytuacji śmierci bliskiej osoby.

Warto dodać, że w ramach assistance medycznego dołączanego do ubezpieczenia grupowego klienci mogą skorzystać z pomocy w prowadzeniu domu. W tej grupie świadczeń znajdują się między innymi utrzymanie czystości i przygotowywanie posiłków, drobne naprawy w mieszkaniu, także jak wymiana kranu czy pomoc elektryka albo szklarza. Można także liczyć na opiekę nad domowymi zwierzakami w okresie, gdy ich pan lub pani przebywają w szpitalu lub podlegają rehabilitacji. Pomoc tego rodzaju może polegać na dostarczaniu jedzenia, sprzątaniu czy wyprowadzaniu na spacer.

Zapytaj o licencje

Po godzinach - Najnowsze

Galerie