« Powrót do artykułu

Koronawirus w Polsce. Umowa z biurem podróży musi przewidywać możliwość rezygnacji [WYWIAD]

Marta Kruk: Nie można odpowiedzieć jednoznacznie na pytanie, czy klient, który powołując się na zagrożenie koronawirusem, zrezygnuje teraz z zaplanowanej na odległy termin wycieczki, uzyska pełen zwrot pieniędzy.

koronawirus

żródło: ShutterStock

Organizatorzy turystyki proponują klientom zmianę terminu zaplanowanego wyjazdu wakacyjnego. Takie rozwiązanie daje pogodzić interesy obu stron i rozłożyć ryzyko pomiędzy nie

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!