Aktualności

8 stycznia 2019 r.

Pasażerowie linii lotniczych i klienci biur podróży mogą liczyć, że wraz z pojawieniem się rzecznika ich interesów będą mogli łatwiej uzyskać odszkodowanie od przewoźników, organizatorów turystyki i sprzedawców biletów, np. z tytułu opóźnienia lotu czy innych reklamacji związanych z podróżami.

Klienci linii lotniczych będą mieli (swojego?) rzecznika8 stycznia 2019 r.

Rzecznik praw pasażera to nowa instytucja, która pojawi się przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Od kwietnia to on ma prowadzić postępowania sporne między pasażerem a przewoźnikiem lotniczym, organizatorem turystyki albo sprzedawcą biletów. Będzie mógł też zgłosić wniosek o przeprowadzenie postępowania nadzorczego przez prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego

7 stycznia 2019 r.

Kilkadziesiąt milionów złotych więcej zostanie przeznaczonych na wsparcie rozwoju polskiej turystyki społecznej.

Turystyka finansowana z hazardu7 stycznia 2019 r.

Kilkadziesiąt milionów złotych więcej zostanie przeznaczonych na wsparcie rozwoju polskiej turystyki społecznej. Źródło: Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej finansowany przez branżę hazardową. Ustawa przygotowana przez sejmową komisję ds. petycji zostanie najprawdopodobniej uchwalona już podczas najbliższego posiedzenia Sejmu. Przedłożone stanowisko rządu jest bowiem pozytywne.

Serwisy Tematyczne