« Powrót do artykułu

Starocie na torach. Program Luxtorpeda nie może się rozpędzić

PKP Intercity udało się dotąd zmodernizować tylko 200 z 700 wagonów przewidzianych do remontu na lata 2016–2023. Przewoźnik ratuje się, pożyczając tabor za granicą.

PKP Intercity

żródło: ShutterStock

Strategia zakłada m.in., że do 2023 r. zostanie zmodernizowanych 700 wagonów. Jak dotąd udało się wyremontować tylko ok. 200.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Darecki Lodz(2020-01-22 11:20) Zgłoś naruszenie 10

    Re-nacjonalizacja kolei. Bardzo dobrze. Mam nadzieję, z-re-nacjonalizują też te pseudo-spółki kolejowe, które de facto są PKP. WK / Inter-City/ HWC (ch... j Wie Co) ... tylko bandytyzm z biletami, że zamiast jednego biletu miesięcznego z W-y do Lodzi muszę płacić za dwa, bo ..." nie ta spółka". Mam nadzieję, że w następnej kolejności odtworzą stocznie zamiast zamiawiac statki HWG (Ch...Wie Gdzie) n.p. w Korei.

    Odpowiedz
  • jn(2020-01-22 19:17) Zgłoś naruszenie 01

    W komunie wszystko było państwowe. Wynik znany. Tobie też czy nie znasz go?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!