« Powrót do artykułu

Rzecznik pomoże w sporach z liniami lotniczymi

Odmowa wypłaty odszkodowania za opóźniony lot, zniszczenie walizki czy nieprzyjęcie na pokład samolotu nie musi kończyć się w sądzie. Spór konsumenta z linią lotniczą może polubownie pomóc zakończyć rzecznik praw pasażerów przy prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Lotnisko

żródło: ShutterStock

Odmowa wypłaty odszkodowania za opóźniony lot, zniszczenie walizki czy nieprzyjęcie na pokład samolotu nie musi kończyć się w sądzie. Spór konsumenta z linią lotniczą może polubownie pomóc zakończyć rzecznik praw pasażerów przy prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (4)

  • Mateusz Skowroński(2019-04-24 11:28) Zgłoś naruszenie 21

    Oni też tam mają dużo roboty, więc pewnie czas oczekiwania na rozwiązanie takiej sprawy to z rok minimum.. już lepiej skorzystać z pośrednika. Ja zgłosiłem swój lot do Givt i kasę miałem po paru tygodniach.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • emarka(2019-05-24 21:21) Zgłoś naruszenie 10

    Też kiedyś korzystałam z pomocy Givt, nie pamiętam ile to trwało ale nie czekałam jakoś specjalnie długo. Dla mnie ważne było to żeby w ogóle kasę uzyskać bo już myślałam że nic z tego nie będzie, bo jak sama zgłaszałam to w ogóle odrzucli mój wniosek.

    Odpowiedz
  • Mateusz Skowroński(2019-05-07 21:49) Zgłoś naruszenie 00

    Cóż, 5 miesięcy to wcale nie tak długo, biorąc pod uwagę, że tu w grę wchodzę kwestie prawne. A i na pewno każda sprawa jest trochę inna. Może moja sytuacja była mniej skomplikowana niż Pańska, tego nie jestem w stanie określić. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń do firmy i polecam każdemu.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!