« Powrót do artykułu

Polska zmarnowała szansę na zablokowanie dieselgate

Nasz kraj sam pozbawił się narzędzi do szybkiego reagowania na afery motoryzacyjne, takie jak sprawa Volkswagena. Wszystko dlatego, że nie wdrożyliśmy jednego przepisu z unijnej dyrektywy.

samochód

żródło: ShutterStock

Choć według szacunków w Polsce sprzedano około 140 tys. samochodów emitujących zawyżone ilości spalin, nie cofnięto im świadectw homologacji.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • obłuda i wiara(2018-11-16 14:47) Zgłoś naruszenie 00

    Czy jest drugie państwo w Europie w którym budżet łupi właścicieli samochodów z napędem LPG?

    Odpowiedz
  • nowy porządek pismaki uczyć się(2018-11-13 22:08) Zgłoś naruszenie 00

    "nadal będą smrodzić".... smrodzić to możesz ty nędzny autorzyno Auta conajwyżej nie będą spełniać założonych norm!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!