« Powrót do artykułu

Trzeci pas na A2 dopiero za 20 lat?

Na odcinku z Łodzi do Warszawy natężenie ruchu sięga nawet 80 tys. pojazdów na dobę.

Wjazd na płatny odcinek autostrady A1

autor: Fot. Mikołaj Kuras Agencja Gazetażródło: Agencja Gazeta

W polskiej sieci autostrad wreszcie zniknie najważniejsza dziura.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • O CO CHODZI ? ! ? !(2018-09-19 05:46) Zgłoś naruszenie 23

    dzisiaj w Polsce nie ma życia bez własnego samochodu, bo praktycznie regionalny publiczny transport zbiorowy istnieje tylko na głównych szlakach, tak działa ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, DLACZEGO JEJ NIE ZMIENIAJĄ ?

    Odpowiedz
  • ZŁOM DLA POLSKI .(2018-09-19 05:40) Zgłoś naruszenie 25

    z artykułu wynikałoby ,że auta " średnio" mieszczą się na autostradach, wydaje się że korzystniej byłoby zmniejszyć liczbę aut niż poszerzać autostrady istniejące, pierwszym krokiem dla osiągnięcia takiego celu byłoby napisanie od nowa normalnej , czyli porównywalnej z innymi pąństwami UE, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym w zakresie drogowego regionalnego pozamiejskiego publicznego transportu zbiorowego, a ten projekt UD 126 z dnia 13.06.2018 należałoby wywalić na śmietnik, gdyż, wydaje się że zaproponowane w nim przepisy , z pewnością szkodziłyby rodakom. Ponadto , wydaje się , że taniej byłoby napisać dobry projekt ustawy niż poszerzać autostrady, no i oczywiście , nawet najszersze autostrady nie załatwiają problemu zakorkowanych miast, trujących spalin i hałasu, ciągle poszerzających się białych plam, wykluczenia społecznego itd. Z takich przepisów cieszą się tylko producenci i sprzedawcy nowych i używanych aut osobowych.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!