« Powrót do artykułu

Uber i preautoryzacja: Co oznacza przejażdżka z blokadą na karcie

Korzystając z usług Ubera, lepiej mieć na karcie kwotę większą niż należność za kurs, bo firma robi preautoryzację. Mytaxi nie zamierza iść w ślady konkurenta

Ile wydajemy na Ubera i inne taksówki

żródło: Dziennik Gazeta Prawna

Ile wydajemy na Ubera i inne taksówki

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (5)

  • dfg(2018-01-29 13:24) Zgłoś naruszenie 10

    Ciekawe dlaczego zdecydowali się na takie rozwiązanie, przecież wiedzieli, że nie zostanie to ciepło przyjęte

    Odpowiedz
  • Restio pl(2018-01-29 22:14) Zgłoś naruszenie 00

    Jeżeli nikt nie ucierpiał w kolizji nie trzeba dzwonić po drogówkę - wystarczy oświadczenie sprawcy kolizji drogowej, zaoszczędź sobie nerwów i wydrukuj gotowy wzór - dokument można pobrać na stronie RESTIO PL w zakładce Dokumenty

    Odpowiedz
  • Fa(2018-01-29 17:36) Zgłoś naruszenie 00

    Raz jechałem mytaxi i nigdy więcej! Rachunek za przejazd wyszedł 2x wyższy niż przewidywany w aplikacji (120 zamiast 65 zł) - wolę mieć preautoryzacje niż być oszukiwany.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Pikio(2018-01-30 11:39) Zgłoś naruszenie 01

    I dobrze, jak się nie ma pieniędzy to jeździć autobusami lub na piechotę!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!