Podczas Salonu Samochodowego w Nowym Jorku Chevrolet zaprezentował linię przeprojektowanych modeli Camaro 2014, łącznie z wersją Z/28, będącą najbardziej kultowym Camaro w historii. Modele Camaro 2014 mają nadwozie aerodynamicznie wyprofilowane w celu zwiększenia efektywności chłodzenia i stabilności samochodu podczas jazdy z dużą prędkością.

Nowe Camaro Z/28 zawiera również pełny pakiet aerodynamiczny, zapewniający większą siłę docisku, co sprawia, że model ten jest najlepiej dostosowanym do jazdy na torze Camaro w historii. Samochód posiada lekki silnik LS7 o wysokoobrotowym charakterze, ceramiczne tarcze hamulcowe, zintegrowane elementy chłodzące przydatne podczas jazdy po torze, aerodynamiczne podzespoły zapewniające większą siłę docisku, a także odznacza się zredukowaną masą własną.

Mimo że nowe Camaro Z/28 nie jest przeznaczone do uczestnictwa w konkretnej serii wyścigowej, powstało z myślą o wykorzystaniu na torze wyścigowym. Ręcznie składany silnik V8 7,0 l został opracowany we współpracy z Corvette Racing.

Jednostka LS7 wykorzystuje unikatowy układ wlotowy i wydechowy, produkując przynajmniej 500 KM (373 kW) mocy oraz 637 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Samochód z roku modelowego 2014 będzie oferowany wyłącznie z manualną skrzynią biegów. Klimatyzacja jest dostępna w ramach wyposażenia opcjonalnego.

Nowa gama modelu Camaro 2014 pojawi się w salonach sprzedaży Chevroleta jeszcze w 2013 roku. Camaro Z/28 pojawi się na torach wyścigowych w Stanach Zjednoczonych wiosną 2014 roku.