Wszystko wskazuje na to, że polski supersamochód Marrinera będzie wytwarzany w Gliwicach. Wytwarzać go ma firma SILS Centre Gliwice Sp. z o.o., której właścicielem jest niemiecki koncern z Essen, Ferrostaal Automotive GmbH.

Produkcja samochodu przewidywana jest - jak głosi komunikat spółki Arrinera Automotive S.A. - w nowo budowanym zakładzie w Gliwicach.
Kierownik operacyjny SILS, Zbigniew Sikora, potwierdził portalowi interia.pl, że jego firma podpisała list intencyjny w sprawie produkcji arrinery.

Arrinera - przyspieszenie 3,2 sekundy do 100 km/h

Samochód napędzany jest umieszczonym centralnie, pochodzącym z corvetty ZR1 silnikiem V8 o pojemności 6,2 l. Dzięki mechanicznej sprężarce eaton moc maksymalna to 650 KM i moment obrotowy 820 Nm.

Arrinera przyspieszać ma do 100 km/h w 3,2 s (od 0 do 200 km/h w 8,9 s) i rozpędzać się do prędkości maksymalnej 340 km/h.

Podstawowa wersja arrinery wyceniona została na 100 tys. funtów, czyli ok. 510 tys. zł.