statystyki

Reijs: Wszyscy chcą wozić żywność [WYWIAD NPBP]

autor: Magdalena Cedro08.04.2020, 09:35; Aktualizacja: 08.04.2020, 10:56
TIR, ciężarówka, transport

Problemem są zamknięte restauracje w większości krajów. Większe jest natomiast zapotrzebowanie na dostawy żywności w sieciach supermarketów. Dzięki temu zajęcie jeszcze jest, chociaż inne. Jesteśmy z tego bardzo zadowoleni.źródło: ShutterStock

- Przed pandemią planowaliśmy pracę na rok lub co najmniej na kwartał. Dzisiaj jest tak dużo niewiadomych, że cztery razy dziennie wszystko może się zmienić - mówi w rozmowie z DGP Gerard Reijs, członek Rady Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska” oraz prezes firmy HSF Logistics Polska.

Jak w czasie pandemii radzi sobie transport samochodowy?

Problemem są zamknięte restauracje w większości krajów. Większe jest natomiast zapotrzebowanie na dostawy żywności w sieciach supermarketów. Dzięki temu zajęcie jeszcze jest, chociaż inne. Jesteśmy z tego bardzo zadowoleni.

Dokąd jeżdżą wasze ciężarówki?

Praktycznie skończyła się Francja, natomiast z Włoch i Hiszpanii mamy nadprogramowo dużo zamówień. Najprawdopodobniej powodem jest to, że z powodu pandemii nie wszyscy chcą tam jeździć.

Inni przewoźnicy boją się, że ich kierowcy się we Włoszech zakażą. A pan?


Pozostało 81% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
9,80 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ

Pojedyncze wydanie cyfrowe

Dziennika Gazety Prawnej
4,92 zł
Płać:
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie