5,9 mln abonentów korzystało pod koniec 2015 r. z telekomunikacyjnych ofert wiązanych. Najpopularniejszy pakiet? Telefonia komórkowa plus mobilny internet.
żródło: ShutterStock
Walka o klientów usług przedpłaconych, czyli telefonów na kartę, trwa w najlepsze
szkoda_słów(2016-08-15 09:18) Zgłoś naruszenie 10
Ja od dawna informuję znajomych, że jak chcą mieć kłopoty to niech sobie wezmą usługi kompleksowo w jednej firmie. Nawet wykupione w jednej firmie powinny być oddzielnymi i niezależnymi od siebie usługami a nie pakietem. Nie, żebym namawiał do niepłacenia za rachunki ale życie bywa różnie i czasem płaci się na czas a czasem nie. Przy kompleksowych usługach często taka firma łączy je w jeden pakiet i spróbuj człowieku nie zapłacić za jedną z nich to odetną resztę.
OdpowiedzDarayaVahu(2016-08-10 15:06) Zgłoś naruszenie 00
A co z "FUNDUSZAMI INWESTYCYJNYMI" ??? - specjalnie napisałem w cudzysłowie
Odpowiedz