« Powrót do artykułu

Nowa oferta Heyah od T-Mobile: W smartfonie internet ważniejszy od rozmów

Nowa oferta Heyah przypomina obecną już na rynku propozycję NJU.

Sklep T-Mobile, którego właścielem jest Deutsche Telekom

autor: Akos Stillerżródło: Bloomberg

Specjaliści T-Mobile odpowiedzialni za konstruowanie nowych taryf przyjrzeli się badaniom rynku telekomunikacyjnego i wyszło im, że istnieje dziś szybko rosnąca grupa klientów sieci komórkowej, dla której najważniejsze nie są darmowe rozmowy, ale mobilny internet.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!