« Powrót do artykułu

Awaria u operatora a odstąpienie od umowy. Czy mamy do tego prawo?

Przejściowe problemy z dostępem do usług mogą zdarzyć się każdemu operatorowi jak i każdej firmie, w szczególności kiedy jej działanie oparte jest na technologiach korzystających z zaawansowanej elektroniki. Prawo telekomunikacyjne nie pozwala klientowi na porzucenie operatora z tego powodu, ale daje możliwość dochodzenia swoich praw.

telefon, usługi, konsument

żródło: ShutterStock

Poza oczywistym przypadkiem kiedy firma znika z rynku czy zaprzestaje świadczenia usług, zawarta umowa wiąże klienta z operatorem.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • Caja(2015-03-26 10:50) Zgłoś naruszenie 00

    Czy jest gdzieś zdefiniowane określenie "przejściowe"?
    Miałam kiedyś podobny problem u operatora sieci Plus. Te "przejściowe" problemy trwały kilka miesięcy i polegały na niemożności korzystania z usługi w pewnych obszarach miasta (akurat u mnie w domu), co powodowało, że połowę doby byłam odcięta od świata całkowicie.
    Reklamacje oczywiście składałam- ale w odpowiedzi uzyskałam jedynie informację, że operator ma prawo do włąśnie tychże "przejściowych" problemów i mam spadać.
    Czy więc przejściowy problem oznacza również problemy trwające miesiącami?

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!