Nie samym abonamentem żyje operator. Zobacz różne usługi, na których zarabiają firmy telekomunikacyjne

Oferta operatorów komórkowych skupia się głównie na sprzedaży usług telekomunikacyjnych, głosowych jak i pakietów internetowych. Często oferują jednak swoim klientom też produkty do domu, ubrania czy prąd.

Torebka

żródło: ShutterStock

Moda

Choć operatorzy przyzwyczaili nas do sprzedaży w swoim portfolio designerskich dodatków do urządzeń mobilnych, T-Mobile poszedł ostro do przodu w kierunku mody. Postanowił sprzedawać swoim klientom ubrania znanych, polskich projektantów, m. in. Paprocki&Brzozowski, Gosi Baczyńskiej i innych.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • nono(2014-11-22 15:48) Zgłoś naruszenie 00

    To oczywiste, że firmy telekomunikacyjne nie zarabiają tylko na internecie... Ja obecnie korzystam z usług Play i zarabiają na mnie całkiem nieźle. Mam u nich zarówno telefon jak i internet. W niedługim czasie planuję jednak przeniesienie się do innej sieci. Jakiś czas temu trafiłam na ofertę firmy Truphone i chyba z niej skorzystam zwłaszcza, że mają bardzo tanie rozmowy międzynarodowe i internet za granicą.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!