« Powrót do artykułu

UOKiK broni konsumentów. Koniec z reklamami "LTE bez limitu danych", gdy transfer ulega zmniejszeniu

Przedsiębiorca nie może reklamować swojej usługi dostępu do internetu jako „LTE bez limitu danych”, jeśli po przekroczeniu określonego progu prędkość połączenia spada do wartości uniemożliwiającej swobodne korzystanie z sieci (tzw. lejek). Wynika tak z wczoraj opublikowanych decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie Polkomtela i Cyfrowego Polsatu.

telefon, konsument

żródło: ShutterStock

Eksperci zwracają uwagę na wymiar kary. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów prezes UOKiK nałożył bowiem sankcje finansowe w wysokości 30,7 mln zł na Polkomtel oraz 9,7 mln zł na Cyfrowy Polsat (przy czym dotyczy ona także innego naruszenia – reklamy abonamentu telewizyjnego).

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (6)

  • waters(2017-02-02 13:19) Zgłoś naruszenie 21

    Tak czy inaczej oferta całkiem spoko, choć ja mam akurat aero2 jeśli chodzi o neta to używam go nawet w domu.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Puławiak(2017-02-02 14:52) Zgłoś naruszenie 10

    W Puławach jest problem z odbiorem Internetu, niezaleźnie od operatora

    Odpowiedz
  • Kot(2017-02-03 18:41) Zgłoś naruszenie 11

    Polkomtel? Nigdy w życiu! na szczęście procedura zmiany operatora jest szybka i przyjemna. Taki sam "operator" jak Orange...

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Alek(2017-02-27 21:15) Zgłoś naruszenie 00

    A ja tam na ich internet nie narzekam. Bardzo dobry mają. Korzystam od kilku lat i na prawdę przyzwyczaiłem się już do Plusa, że nie mam zamiaru go na nic zmieniać.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!