Rzecznik Play, Marcin Gruszka odpowiedział na swoim blogu serwisowi spidersweb.pl na zamieszczony 7 kwietnia artykuł, dotyczący problemów z jakimi borykają się pracownicy P4, operatora sieci Play.

Serwis SpidersWeb.pl w artykule Wszystkie tajemnice Playa, czyli dotarliśmy do wewnętrznego forum pracowników P4 – część 1 ujawnił wpisy pracowników P4 na wewnętrznym forum, dotyczące usług oferowanych przez Play, problemów związanych z klientami i ofertami.

Rzecznik Play skomentował doniesienia serwisu w taki sposób: "Wczoraj mogliście przeczytać na jednym z blogów „sensacyjny” materiał o PLAY ukazujący wszystkie tajemnice funkcjonowania naszej sieci. Gdybym tylko wiedział, że to tak fascynujący materiał dla blogerów sam chętnie bym to udostępnił, lub odpowiedział na wszystkie pytania. Postanowiłem opublikować pełną listę pytań i odpowiedzi z tego legendarnego forum. To forum jest zamknięte i dostępne tylko dla naszych pracowników, ale my Was chętnie tam teraz wpuścimy."

Zapis rozmów z forum jest na stronie rzecznika Play www.blogplay.pl

Ponadto Marcin Gruszka wyjaśnił najbardziej kontrowersyjne kwestie:

Wyjaśnienie strategii opłat za wymianę kartę SIM:

Oczywiście można wprowadzić opłatę za wymianę karty SIM w każdym przypadku, ale rozwiązanie które jest obecnie jest bardzo fair (brak opłaty za wydanie gdy karta jest uszkodzona lub skradziona i przy aneksie). Proponuję popatrzeć ile za cesję, czy wymianę SIM pobiera konkurencja. Opłaty wprowadzone przez nas są na niskim poziomie.

Motywacja do wprowadzenia FORMUŁY 4.0 i ofert no limits:

Tak, było warto co pokazują wyniki ostatniego kwartału. Klienci coraz częściej sięgają po rozwiązania no limits, daje im to swobodę z korzystania z telefonu i zarazem poczucie bezpieczeństwa.