Przedawnienie roszczenia wobec operatora? Firmy windykacyjne zrzucają obowiązki na konsumentów

autor: Oprac. T.J.08.01.2017, 17:00; Aktualizacja: 09.01.2017, 10:59
telefon, telekomunikacja, konsument

W przypadku kar umownych, których zapłaty może żądać konsument wobec dostawcy usług, termin przedawnienia roszczeń wynosi 10 lat.źródło: ShutterStock

Termin przedawnienia roszczeń dostawcy usług o zapłatę opłaty abonamentowej oraz za połączenia telefoniczne z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych wynosi 3 lata. Jak informuje Federacja Konsumentów mogą jednak pojawić się pewne problemy związane tą procedurą.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • polp(2017-01-10 01:50) Zgłoś naruszenie 21

    Rozumiem, że autor tego artykułu nie zdał matury skoro używa w liczbie mnogiej słowa "firmą".... żenada... Jako produkt 8-letniej podstawówki i 4-letniego liceum stwierdzam, że to chyba jakiś gimbus pisał ;)

    Odpowiedz
  • Cyb(2017-01-09 09:43) Zgłoś naruszenie 60

    Firma - firmom. To pisal gimnazjalista ?

    Odpowiedz
  • antywindyk(2017-01-08 20:52) Zgłoś naruszenie 172

    Niestety to prawda. Windykatorzy z reguły wyłudzają nienależne roszczenia

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Dowiedz się więcej

Galerie

Polecane