« Powrót do artykułu

Nowelizacja samorządowych ustaw ustrojowych [KOMENTARZ, cz. 2)

Dziś druga, ostatnia część komentarza do zmian w ustrojowych ustawach samorządowych. Pierwszą opublikowaliśmy jeszcze przed inauguracyjnymi sesjami rad i sejmików. Uchwalone na początku roku przepisy w wielu przypadkach zmieniają dotychczasowe rozwiązania funkcjonujące w poszczególnych jednostkach samorządu terytorialnego. Niestety seminaria, konferencje i szkolenia, w których uczestniczą autorzy niniejszego komentarza – prawnicy Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu, wskazują na liczne problemy interpretacyjne związane z nowymi, przyjętymi w pośpiechu przepisami.

dokumenty

żródło: ShutterStock

W publikowanej dzisiaj drugiej części komentarza omówiono w szczególności zagadnienia dotyczące interpelacji i zapytań składanych przez radnych, budżetu obywatelskiego oraz obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej czy też raportu o stanie danej jednostki samorządu terytorialnego.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!