« Powrót do artykułu

Kooperatywy szukają rolników. Przyszła moda na lokalne produkty

Dla małych gospodarstw to szansa na stałego klienta i godne zarobki. Członkom kooperatyw spożywczych zależy na dobrej żywności pozyskiwanej w ramach zaufanej współpracy. Niekoniecznie popartej ekologicznym certyfikatem.

Targ

żródło: ShutterStock

Zdecydowana większość badanych, bo aż 56,2 proc., zadeklarowała, że kupuje lokalną żywność raz w tygodniu, a 28,8 proc. – raz w miesiącu. Lokalne produkty żywnościowe są uznawane przez większość badanych za: smaczne (83,6 proc.), zdrowe (72 proc.), warte swojej ceny (69,2 proc.), naturalne (67,1 proc.), przyjazne środowisku (65 proc.)

statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!