W połowie czerwca w Starym Mieście k. Konina otwarto pierwsze w Europie Centrum Rolnicze Powered by Kramp (PbK). Uroczystość uświetnili specjalni goście, a podczas kilku godzin odkrywania zupełnie nowego formatu sklepu rolniczo-technicznego PbK nie zabrakło angażujących atrakcji.
Powered by Kramp (PbK) to zupełnie nowy model sklepów znanej sieci Kramp. Otwarte w Starym Mieście Centrum Rolnicze PbK to placówka flagowa – naszpikowana innowacyjnymi rozwiązaniami dla odwiedzających i wskazująca kierunek strategii konsumenckiej marki na przyszłość. To ponad 800 mkw. przestrzeni z wydajnym magazynem, ogromną samoobsługową salą sprzedaży, kilkunastoma stacjami testowymi produktów, innowacyjnym Kramp Lab oraz salą szkoleniową Kramp Academy.
W ramach konceptu PbK konsument ma się znaleźć w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu, które w namacalny sposób pozwoli mu przetestować wybrane produkty i pomóc w dokonaniu właściwego zakupu. Jednocześnie w Centrach Rolniczych, firma będzie w stanie przeprowadzać efektywne szkolenia dla swoich pracowników oraz partnerów biznesowych.
Pierwszymi testerami Centrum Rolniczego PbK w Starym Mieście było ponad 150 osób zaproszonych na oficjalne otwarcie. Wśród najważniejszych gości znaleźli się m.in. CEO Kramp, Eddie Perdok, Regional Commercial Director, Christian Weiss, Dyrektor Handlowy Kramp Polska, Jacek Gbur, przedstawiciele władz Starego Miasta i Konina, dziennikarze branżowi oraz kluczowi partnerzy Kramp w Polsce. Istotą wydarzenia przygotowanego przez Kramp wraz ze stołeczną agencją reklamową KHS było doświadczenie prawdziwej zmiany. Wydarzenie poprowadził znany infulencer rolniczy, Piotr Kaliski (znany w sieci jako: Rolnik Szuka), a na scenie jako drugi konferansjer towarzyszył mu robot. Premierę sklepu uświetniły też momenty artystyczne – pokaz gry świateł i energetyczny występ bębniarzy.
W swoim wystąpieniu Eddie Perdok, CEO Kramp, przypominał, że Polska to dla niego ważny rynek: W całej naszej grupie zatrudniamy 3 tysiące osób. Z tej liczby aż 500 pracuje w Polsce. Obiecywał też kolejne zmiany w modelu działania Kramp: Chcemy, aby nasz klient kupował u nas nie tylko stacjonarnie, ale i przez internet. Programiści pracują już nad takim rozwiązaniem. Mam nadzieję, że przyszłego lata znów pojawię się w Polsce, aby zaprezentować Wam ten nowy koncept detaliczny.
Z kolei Jacek Gbur, Dyrektor Handlowy Kramp Polska zwrócił uwagę na dynamiczny rozwój całej sieci Powered by Kramp i zapowiedział bardziej lokalną zmianę. W rodzinie Powered by Kramp jest już blisko 70 sklepów. Część z nich to zupełnie nowe podmioty, które dołączyły do nas z nadzieją i chęcią rozwoju rolnictwa w Polsce. Zarówno im, jak i wam wszystkim chcę dziś złożyć kolejną obietnicę – w przyszłym roku pojawimy się na południu naszego kraju, tam, gdzie wciąż jesteśmy jeszcze tak rzadko obecni. Otworzymy nowy sklep flagowy i postaramy się, aby był jeszcze ciekawszy niż ten, który poznajecie dziś.
Drugi obiekt pokazowy Kramp ma powstać w Mielcu, w woj. podkarpackim.
Szczegółowe informacje na temat Powered by Kramp znajdują się na: www.poweredbykramp.pl