Komu w przyszłości nie grozi bezrobocie?

Co studiować, by po zakończeniu nauki odnaleźć się na rynku pracy? A może - jeśli w twoim zawodzie trudno o pracę - warto się przekwalifikować? Trudno przewidzieć jak będzie wyglądać rynek pracy za 5 czy 10 lat. Są jednak zawody, których przedstawiciele o zatrudnienie w najbliższym czasie martwić się raczej nie powinni. 

praca, kobieta

żródło: ShutterStock

Marketing i PR

Rosnąca rola nowych mediów i wzrost znaczenia właściwego wizerunku przedsiębiorstwa gwarantują utrzymywanie się popytu na osoby, o ten wizerunek dbające. Tempo obiegu informacji, przy stałym wzroście znaczenia Internetu powoduje, że praca fachowców od marketingu i public relations wymaga coraz szerszych kompetencji. Dobra reputacja w sieci jest dla firm kwestią życia i śmierci w grze rynkowej – kto chce przetrwać i się rozwijać, będzie musiał zapewnić sobie osłonę wizerunkową i profesjonalną strategię zarządzania marką.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!