« Powrót do artykułu

Wadliwe produkty: Brak rozpatrzenia reklamacji z korzyścią dla konsumenta

Jeśli po 14 dniach od złożenia reklamacja nie zostanie rozpatrzona, uznaje się ją za uzasadnioną. Sprzedawca nie może zatem stwierdzić, że rzecz nie ma wad lub, że powstała ona z naszej winy.

umowa, prawo, podpis

żródło: ShutterStock

Do złożenia reklamacji nie jest wymagane posiadanie paragonu fiskalnego

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (2)

  • Anyprzedsiębiorca(2016-05-13 12:34) Zgłoś naruszenie 11

    No i bardzo dobrze! Niby co, mam czekać całą wieczność aż jaśnie pan pracownik sklepu mi odpisze na reklamacje? Przedsiębiorcy myślą, że mogą wszystko. Oni wcale nie są prokonsumenccy, mają mnóstwo klauzul niedozwolonych w regulaminach a i tak się puszą.

    Odpowiedz
  • el17(2016-05-18 11:19) Zgłoś naruszenie 01

    ja odkąd mam polisę w D.A.S. w ogóle sobie nie zaprzątam tym głowy. Jak mam problem z reklamacją ( a przyznam ze ostatnio zdarza sie to dosyc czesto), kontaktuje się z nimi i wszystko za mnie załatwiają. Z takim ubezpieczycielem zupelnie inaczej rozmawiają sprzedawcy.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!