« Powrót do artykułu

Korzystasz z PayPal? Banki ostrzegają przed zmianami w serwisie

PayPal zaczął korzystać z usług serwisu, który domaga się od użytkowników podania hasła do rachunku bankowego. Banki ostrzegają, że nie będą ponosić odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje

przelew

żródło: ShutterStock

Samo ujawnienie loginu i hasła osobie trzeciej może zwolnić bank z odpowiedzialności za nieautoryzowane transakcje

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (13)

  • majster(2016-04-28 09:17) Zgłoś naruszenie 401

    korzystam z PayPal od 5 lat, teraz bede musiał poszukac nowego posrednika przelewow miedzynarodowych..

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Wanad(2016-04-28 11:17) Zgłoś naruszenie 291

    Chyba tylko kompletne debile podają dane do logowania w banku instytucjom/osobom trzecim. Nie podam nigdy, choćby prosił sam św Mikołaj.

    Odpowiedz
  • mmm(2016-04-28 12:02) Zgłoś naruszenie 141

    Ale jaja, trzeba zalozyc drugi rachunek, przelac na niego pieniadze i potem placic payem, ale komu sie to zechce?

    Odpowiedz
  • hiena(2016-04-28 14:20) Zgłoś naruszenie 117

    Trustly jest firma powstała i kierowana z Kalifatu Szwedzkiego. Podawanie tych informacji firmie operujacec z kraju propaujacego terroryzm to proszenie sie o sciagniecie kasy z konta i wyslanie do SYrii

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • YOSSARIAN(2016-04-29 13:12) Zgłoś naruszenie 72

    Firmy sprzedające w internecie powinny natychmiast zrezygnować z przyjmowania opłat z realizowanej sprzedazy za pośrednictwem PayPal. W każdym bądź razie ja od dzisiaj przyjmuję zasadę, że KUPUJĘ WYŁĄCZNIE OD TEGO SPRZEDAWCY INTERNETOWEGO, KTÓRY ZAPEWNIA MOŻLIWOŚĆ PRZEKAZANIA ZAPŁATY BEZPOŚREDNIO NA JEGO WŁASNE KONTO BANKOWE. Dziękuję Redakcji za artykuł!

    Odpowiedz
  • Androx(2016-04-29 09:27) Zgłoś naruszenie 61

    To jakiś żart! Może jeszcze zażądają o przesłanie listy haseł jednorazowych i tokena. Tylko osoby naiwne podadzą tego typu dane.

    Odpowiedz
  • frankowicz(2016-04-29 09:09) Zgłoś naruszenie 51

    Co to jest 1 kwietnia , czy jakiś SF. To, że społeczeństwo jest coraz bardziej debilne to wiadomo nie od dziś. Poraża coraz bardziej szybkość tego procesu.

    Odpowiedz
  • tom(2016-05-17 21:01) Zgłoś naruszenie 20

    No to żegnaj PayPal

    Odpowiedz
  • Darmowy_Ebook(2016-05-12 09:24) Zgłoś naruszenie 14

    Handlujesz na rynku walutowym Forex? Może jesteś osobą początkującą? Sprawdź czy stosujesz 10 praktycznych porad skutecznego handlu. POBIERZ DARMOWY EBOOK : http://www.consiliuminvest.pl/10porad/index.html

    Odpowiedz
  • Iwona(2018-01-16 13:00) Zgłoś naruszenie 01

    Właśnie dzięki PayPal straciłam ponad trzy tysiące. Ktoś włamał się na moje konto, dokonał trzech identycznych transakcji, po czym, w następnej minucie, zamknął konto. Zorientowałam się, co się dzieje niemal natychmiast, bo właśnie przeglądałam maile, zablokowałam w banku kartę, podpiętą do rachunku, ale już nie mogłam (bank Paribas) zablokować przelewów. Dziwne to, przecież taka możliwość powinna być, ale na infolinii stwierdzono, że nie. PayPal przyjął zgłoszenie, po czym odpisał, że moje konto jest bezpieczne (a przecież jest zamknięte) i że nic w mojej sprawie nie zrobią, bo nikt nieupoważniony z niego nie korzystał... Zrobienie trzech takich samych transakcji, wyczyszczenie konta (na czwartą już nie starczyło kasy) i zamknięcie konta nic dla nich nie znaczy. A przecież sam adres IP musiał być inny, niż wykorzystywany do tej pory. Kwoty przelewów są w blokadach bankowych i też niewiele można zrobić, poza złożeniem reklamacji, na rozpatrzenie której bank ma 30 dni... A tymczasem pieniądze pójdą dalej... Przestrzegam, nie ufajcie PayPal, bo na ich pomoc w razie kłopotów lepiej nie liczyć.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!