« Powrót do artykułu

Za bagaż w luku autokaru odpowiada przewoźnik

Pan Robert wybrał się w podróż autobusem linii dalekobieżnych. Przed wejściem do pojazdu złożył bagaż w luku i dostał na niego kwit od kierowcy. Niestety po przyjeździe okazało się, że plecaka nie ma. Kierowca twierdził, że to nie jego wina, bo nie może kontrolować rzeczy należących do pasażerów na poszczególnych przystankach. – Uważam, że nie ma racji – twierdzi czytelnik.

Bagaż

autor: qatarairwaysżródło: Flickr.com

Autokar po drodze ma nierzadko kilka przystanków.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!