« Powrót do artykułu

Odbiór osobisty towaru nie wyklucza odstąpienia od umowy

Jeżeli konsument zamówił produkt w sprzedaży wysyłkowej, a odebrał go w sklepie stacjonarnym, to i tak może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni – orzekł Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

zakupy

żródło: ShutterStock

zakupy internetowe

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • ALICJA BACKIEL(2014-08-18 21:03) Zgłoś naruszenie 00

    KILKA DNI TEMU KUPILAM LAPTOPA ZAMAWIAJAC GO TELEFONICZNIE NA SKLEP,PONIEWAZ CHCIALAM DOPYTAC SPRZEDAWCE O SZCZEGOLY,NIESTETY NIE UZYSKALAM INFORMACJI NA TEN TEMAT GDYZ EKSPEDIENTKA BYLA NIECHETNA I MALO ZORIENTOWANA.KUPILAM TOWAR ZA GOTOWKE,BEDAC PRZEKONANA,ZE JEST WSZYSKO OK.PO KILKU GODZINACH DOSTALAM INFORMACJE ODNOSNIE ZAKUPIONEGO LAPTOPA,ZE NIE POSIADA PEWNYCH PODSTAWOWYCH FUNKCJI,W ZWIAZKU Z CZYM ZDECYDOWALAM ZWROCIC TOWAR,OCZYWISCIE W NIENARUSZNYM STANIE.W SKLEPIE,GDZIE ZAKUPILAM TOWAR JAK I PO ROZMOWIE TELEFONICZNEJ Z KONSULTANTEM TELEFONICZNYM DOWIEDZIALAM SIE,ZE NIE MOGE ABSOLUTNIE ZWROCIC TOWARU.UWAZAM,ZE JEST TO NIEZGODNE Z PRAWEM I POSTANOWILAM .OPIERAJAC SIE W/W ARTYKULEM ZWROCIC TOWAR MIESZCZAC SIE W 10 DNIACH OD ZAKUPU NA ADRES PODANY DO REKLAMACJI.MAM NADZIEJE,ZE SPRAWA NIE SKONCZY SIE W SADZIE.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!