« Powrót do artykułu

Abonent musi mieć czas na przeczytanie umowy

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął z dostawcami usług telekomunikacyjnych rozmowy, których celem jest wypracowanie standardów umów tak, by były bardziej przejrzyste, czytelne i dostępne dla klientów. Do urzędu zaczęły już wpływać stanowiska instytucji reprezentujących środowisko dostawców.

SMS-y, telefony

żródło: ShutterStock

SMS-y, telefony Fot. Shutterstock

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • B.Stachowiak(2011-11-30 11:10) Zgłoś naruszenie 00

    Zawarłem z operatorem "INEA" promocyjną umowę na usługę związaną z dostępem do kablowej sieci internetowej na 1 rok - nie czytając milimetrowymi literkami opisanego regulaminu usługi ,mam 83 lata - wypowiadając umowę po14 miesiącach okazało się że nie w terminie i umowa samoczynnie przdłużyła się o następny rok co wiąże się koniecznościa zapłacenia kary {316 PLN} .

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!