« Powrót do artykułu

Guess przykładnie ukarany za geoblokowanie

Firma odzieżowa ograniczała sprzedaż online i narzucała detalistom ceny odsprzedaży w krajach UE. Komisja Europejska uznała, że było to łamanie prawa i nałożyła niemal 40 mln euro kary.

zakupy 2

żródło: ShutterStock

zakupy Kara dla Guess to również bezpośrednie następstwo badania sektora e-handlu, jakie KE prowadziła w latach 2015‒2017 jako część szerszej strategii UE zmierzającej do utworzenia jednolitego rynku cyfrowego w Europie

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!