Zakupy w sklepie

31 marca 2015 r.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności

Mamy dwa tygodnie na rezygnację z internetowego zakupu31 marca 2015 r.

Pan Andrzej kupił aparat fotograficzny za pośrednictwem internetu. Towar dotarł zgodnie z umową, ale bez instrukcji obsługi. Po kilku dniach od pisemnej interwencji e-sklep przysłał brakujące dokumenty. Jednak kupujący zmienił zdanie i ósmego dnia odesłał pocztą aparat do sprzedawcy. Załączył dostarczony przez niego protokół odstąpienia od umowy. Sprzedający twierdzi, że przekroczył 10-dniowy termin, który upoważnia do zwrotu towaru. – Który z terminów powinienem brać pod uwagę – pyta pan Andrzej – datę stempla pocztowego czy datę dostarczenia aparatu

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj