Trendy zakupowe

27 czerwca 2011 r.

Polska kajakowym eldorado. Rynek wystrzelił kilka lat temu i ciągle rośnie27 czerwca 2011 r.

Polska stała się kajakowym eldorado. To zasługa mody na spływy po naszych rzekach i mazurskich jeziorach. Oficjalnie na rynku działa dziesięciu producentów, ale specjaliści twierdzą, że to wierzchołek góry lodowej. Tak naprawdę firm wytwarzających kajaki są dziesiątki, o ile nie setki. Tuzy branży mówią o nich z lekceważeniem, że to firmy garażowe, ale nawet oni przyznają, że czują na plecach ich oddech, tak mocno rozpychają się na rynku.

11 czerwca 2011 r.

Nauka na wakacjach

Turystyka językowa nowym sposobem na wakacje11 czerwca 2011 r.

Czy nauka języka może być tak przyjemna jak nurkowanie w Morzu Czerwonym, poznawanie smaków kuchni włoskiej czy zwiedzanie starożytnych ruin na Cyprze? Polacy coraz częściej uprawiają modną w USA i Wielkiej Brytanii turystykę językową, która łączy kurs językowy  ze zwiedzaniem kraju i innymi atrakcyjnymi formami wypoczynku.

11 czerwca 2011 r.

Frugo, buty relaksy, wódka Baczewski. Ryzykowny powrót legendarnych produktów11 czerwca 2011 r.

Nie tylko FoodCare zamierza grać na wspomnieniach klientów powracając z napojem Frugo. Jeszcze w tym roku w sklepach mają pojawić się po latach niebytu zimowe buty relaksy, a wódka J.A. Baczewski, dostępna w Polsce przed II wojną światową, już trafiła na sklepowe półki. Dawne produkty wskrzeszane są bez dużych kampanii reklamowych, a często nawet bez badań rynkowych

4 czerwca 2011 r.

Ubrania są najbardziej popularną kategorią sprzedawanych przedmiotów w sieci na lokalnych serwisach handlowych

Czym Polacy najchętniej handlują w sieci4 czerwca 2011 r.

Odzież i samochody to najczęstszy przedmiot handlu w Polsce. Mieszkańcy Wielkopolski najchętniej sprzedają literaturę, telefony komórkowe oraz rowery. Śląsk to zagłębie instrumentów i dziecięcych ubranek, a w poszukiwaniu cenowych okazji z dziedziny mebli, AGD czy odzieży, najlepiej wyprawić się na Mazowsze. Tak oto prezentuje się mapa zakupów „z drugiej ręki”. A te stają się coraz bardziej popularne, odkąd Polacy zaczęli wykorzystywać Internet do handlu rzeczami używanymi w swoich miastach, jak wynika z analizy serwisu Tablica.pl.

3 czerwca 2011 r.

Kto traci, kto zyskuje na przejściach abonentów

Wielka migracja abonentów. Milion Polaków zmieni operatora komórkowego3 czerwca 2011 r.

Tylko w pierwszym kwartale tego roku na zmianę operatora zdecydowało się 261 tys. osób. Jak wyliczają autorzy raportu „Mobile 2011” przygotowanego przez Internet Standard, wszystko wskazuje na to, że podobna dynamika zostanie zachowana do końca roku. To da rekordowy milion abonentów, którzy mimo że są przywiązani do swojego starego numeru telefonicznego, zmienią operatora.

30 maja 2011 r.

Nowo udzielone kredyty hipoteczne

Zapowiadane zmiany w programie „Rodzina na swoim” wpłynęły na sprzedaż kredytów mieszkaniowych30 maja 2011 r.

Zapowiadane zmiany w programie „Rodzina na swoim” i spadek marż bankowych w polskiej walucie powodują wzrost wartości kredytów hipotecznych. Według danych Związku Banków Polskich w pierwszym kwartale tego roku sprzedaż kredytów mieszkaniowych wyniosła 12,3 mld zł, czyli wzrosła o prawie 25 proc. w stosunku do 2010 r. W niektórych bankach ten wzrost był dużo większy.

Wyszukiwarka kancelarii

Szukaj