Po siedmiu edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online, IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas tegorocznej konferencji najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online oraz usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.
Cel jaki przyświeca Forum IAB jest prosty - dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myśl przewodnia tegorocznej konferencji to: “Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”.

Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy w zakresie internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia, że na scenie pojawiają się również goście niecodzienni, Bruce Dickinson – wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot; Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie; Itay Talgam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.

Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:

•    Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;
•    Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
•    Ali Jafari, VP Sales Twitter Europe;
•    Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;
•    Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
•    Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;
•    Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
•    Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
•    Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;
•    Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;
•    Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;
•    Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;
•    Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media.

Tu można znaleźć pełną listę prelegentów Forum IAB 2014.

Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się m.in.:

•    Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
•    Jak zamienić subskrybenta w klienta?
•    Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
•    Czy aplikacje mobilne sprzedają?
•    Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
•    Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
•    Kim jest e-konsument?
•    Czym jest big data?
•    Jak optymalizować sprzedaż
•    Jak precyzyjnie targetować kampanię?

Tutaj można znaleźć pełny program Forum IAB 2014.

Forum IAB cieszy się ogromną popularnością - co roku gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Co ważne od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska „Forum IAB 2013” oraz „Forum IAB 2012”).

Zarejestruj się już teraz lub zapytaj o szczegóły

Aby wziąć udział w Forum IAB wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie www.ForumIAB.pl. Więcej informacji na temat forum można uzyskać kontaktując się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB. Osoby, które zarejestrują się do 15 maja mogą liczyć na bilety w niższej cenie.

O Forum IAB informacji udzielają:

Anna Maj, key account manager

tel.: 22 434 21 35
kom.: +48 600 253 807
e-mail: a.maj@iab.org.pl

Natalia Panchenko, specjalista ds. sprzedaży

tel.: 22 434 21 35
kom.: + 48 784 047 485
e-mail: n.panchenko@iab.org.pl

Każdy uczestnik Forum IAB 2014 otrzyma kartę OpenCard, uprawniającą do zniżek w kilkuset restauracjach w Warszawie i innych miastach.

Sponsorzy i patroni

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska składa najszczersze podziękowania dla firm i instytucji, które wspierają organizację Forum IAB 2014. Dzięki nim organizator zaprosił biznesowe znakomitości z całego świata, stawiając Forum na czele najważniejszych konferencji w branży.

Sponsorzy główni: Performics, Onet, Grupa eBroker, Lucini&Lucini, WP

Patronat honorowy: GIODO, IAB Europe, Ministerstwo Gospodarki, UKE, Marketing 4 Business, web.gov.pl, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP)

Patronat medialny: Clear Channel Poland, Forbes, Media & Marketing Polska, Newsweek, Marketing Online Polska, Marketing w praktyce, Radio PIN.

Patronat branżowy: Bankier.pl, ban.pl, dziennik.pl, Dziennik Internautów, forsal.pl, Gazeta.pl, gazetaprawna.pl, GG Network, Golbach Audience, gratka.pl, IDMNet, Interia.pl, ipla, Marketing przy kawie, naszemiasto.pl, NowyMarketing, ofeminin.pl, Onet, OpenFM, SocialPress, wyboracza.biz, WirtualneMedia.pl, WP.pl.
Współpraca: Conventica, GoldenSubmarine, mobext, pwc, Socialyse,

Więcej informacji o Forum IAB można znaleźć tutaj