"Początek 2019 r. zapisze się jako znaczący okres w branży mobile – marka OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów, już 31 stycznia wkracza oficjalnie na polski rynek, dołączając tym samym do Turcji i Wielkiej Brytanii, gdzie premiera marki odbędzie się również w tym miesiącu" - czytamy w komunikacie.

Więcej informacji o wejściu marki OPPO do Polski, punktach sprzedaży, portfolio urządzeń dostępnych na polskim rynku oraz ich cenach, zostanie podanych w dniu premiery, zapowiedziała także firma.

Chiński producent posiada obecnie 6 centrów badawczo-rozwojowych, 10 fabryk i ponad 400 000 sklepów na całym świecie. OPPO to marka obecna dziś na ponad 35 rynkach.

"Najbliższy miesiąc zapowiada jednak spore zmiany w tych liczbach. Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami takimi jak NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. oraz głównym dystrybutorem AB S.A., zapewnią Polakom szeroki dostęp do wyjątkowej technologii zamkniętych w pięknie zaprojektowanych urządzeniach mobilnych OPPO" - czytamy dalej.

Oppo jest czołowym producentem smartfonów. Od ponad 10 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć „selfie". Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Całkowita liczba różnych patentów na całym świece, które zastrzegł chiński producent, przekroczyła 32 tys.