Spółka Divante, która zrealizowała pierwsze projekty na rynku brytyjskim w 2016 roku nawiązała partnerstwo z organizacją non-profit London Magento Users, zrzeszającą londyńską społeczność Magento oraz firmami, które dostarczają rozwiązań związanych z tą technologią. Współpraca z Dotmailer, Klevu i Nu-Hi przewiduje cykl spotkań w Londynie skierowanych do eCommerce Managerów, właścicieli biznesów internetowych, marketerów oraz programistów.
W styczniu 2017, wspólnie z organizacją non-profit London Magento Users Group Divante zorganizowało spotkanie poświęcone prezentacji nowej wersji platformy Magento. W wydarzeniu, które odbyło się w siedzibie firmy Dotmailer wzięło udział ponad 80 osób. Uczestnicy mieli okazję wysłuchać czterech prelekcji przedstawicieli Divante, Klevu i Nu-Hi.
Bardzo się cieszymy, że Divante dołączyło do London Magento Users Group i możemy wspólnie organizować kolejne spotkania w Londynie. Eventy Divante odzwierciedlają naszą misję - wspieranie lokalnej społeczności Magento prezentacje praktyków i możliwość wymiany doświadczeń. - podkreśla Mitch Goldman, założyciel London Magento Users Group.
To dla nas wspaniała okazja, aby wymieniać się wiedzą o eCommerce w Europie. Spotkania są szczególnie cenne dla firm, które działają międzynarodowo. Możemy podzielić się swoim doświadczeniem z regionów Niemcy, Austria, Szwajcaria, Benelux i Skandynawia. W Divante zatrudniamy prawie 200 specjalistów, programistów, specjalistów UX i analityków, możemy więc stać się interesującym partnerem dla firm z Wielkiej Brytanii - mówi Tomasz Karwatka, CEO firmy.
Pierwsze kroki na rynku brytyjskim Divante zrobiło już w 2016 roku. Spółka z sukcesem zrealizowała projekt dla Linda Farrow, londyńskiej marki oferującej luksusowe okulary. Divante przeprowadziło redesign serwisu marki. Po wdrożeniu, średnia wartość zamówienia w sklepie internetowym wzrosła o 25%, natomiast szybkość ładowania strony zwiększyła się o 30% (w ciągu trzech miesięcy po przeprojektowaniu serwisu przez Divante).
Divante planuje także kolejne wydarzenia, związane z eCommerce. 28 marca w Londynie odbędzie się śniadanie biznesowe Magento 2 Roundtables związane z tematyką migracji na platformę Magento 2. Uczestnicy będą mieli możliwość spotkania się z ekspertami Divante, Magento, a także analityki oraz eMarketingu. W kolejnych miesiącach zaplanowane są wydarzenia związane z usability oraz branżą B2B.
Divante – informacje dodatkowe
Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.
Wśród oferowanych przez spółkę usług znajdują się:
• projektowanie serwisów e-commerce pod kątem usability;
• wdrożenia uznanych platform e-commerce i narzędzi marketingowych, m.in. Magento, SAP hybris;
• zintegrowane działania reklamowe w internecie, opierające się na personalizowanym przekazie, e-mail marketingu i reklamie efektywnościowej;
• wsparcie działań w obszarze m-commerce i app mobile;
• badania potrzeb konsumentów, analizy wzajemnego oddziaływania różnych kanałów sprzedaży (ROPO);
• działania wspierające, które obejmują bezpieczny hosting i migracje.
W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu TOP3 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.
Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej OEX.
Więcej informacji o Divante: www.divante.pl
Grupa OEX – informacje dodatkowe
Grupa OEX to jeden z wiodących na polskim rynku podmiotów specjalizujących się w nowoczesnych usługach dla biznesu. W skład Grupy kapitałowej wchodzi spółka dominująca OEX S.A. oraz spółki zależne, między innymi: Divante sp. z o. o., ArchiDoc S.A., Cursor S.A. i Tell sp. z o. o., Grupa OEX świadczy usługi dla biznesu w obszarach e-commerce i e-logistyka, obsługa klienta, wsparcie sprzedaży i zarządzanie sieciami salonów dla operatorów sieci telekomunikacyjnych.
Więcej informacji o Grupie OEX: www.oex.pl